Alice Cehlin

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Alice - 4 december 2011 20:41

Mina helger är inte till för slapp och avslappning utan mer att ta igen allt som man inte hinner i veckorna. Där är jobb inkluderat, ofta ringer de från jobbet och undrar om jag kan jobba i veckorna men det är kört det funkar inte. Skola, häst och allting som helt enkelt måste göras och jag inte kan lämna över till någon annan måste gå först. Men helgerna inkluderar även körkorts plugg och det är inte det roligaste, jag trodde att eftersom jag nästan precis har tagit vanligt körkort skulle få en lätt match men nej då fy och blä vad svårt det är!

Stella fick en liten mys tur idag också i mörkret. Inget konstigt hon gick som en klocka som vanligt allting börjar falla på plats. veckans planering är inte heller något märkvärdigt får se vad det blir av det.

Måndag: Travbanan

Tisdag: Skogen lite klättring

Onsdag: Skostur/skritt

Torsdag: Markarbete i paddocken

Fredag: VILA jag jobbar

Lördag: Skrittbandet jag jobbar och ska på Julbord :)

Söndag: VILA Jag jobbar

Trevlig planering tur att vi inte har så himla mycket prov i skolan.

   

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards