Alice Cehlin

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Alice - 7 december 2011 17:29

Det har verkligen gått undan idag Satt 3 timmar med projektarbetet helt sjukt och ändå bara 2 sidor skrivna men kollade lite extra på några källor så det var ändå rätt okej. Städade lite snabbt hemma också det var ungefär det jag hann med innan jag åkte till stallet. 

Det blev ingen paddock iaf det var en sak som var säker! Den var både stenhård och knölig, inget vidare alltså. Det blev lite hoppsan hejsan ridning istället, skrittade fram på asfalten och red sen 2 varv på travis och avslutade med att rida en liten tur i skogen. Imorgon får vi sällskap av Annie och Vinden det uppskattas mycket! stella kändes fin annars idag börjar dock bli lite ryckig i munnen och sånt funderar på om jag ska prova ett annat bett lite för att se lite och eventuellt köpa ett hack så hon vilar munnen lite, är himla bekvämt på vintern. Men det går lite i vågor så vi får se vad vi hittar på. 

Jag fixade hela stallet, inte alls jobbigt gick på inte ens 45 minuter. Så Stella blir intagen av Hans vilket är helt underbart så slipper jag köra upp till stallet, min bil har nämligen fastnat i väggen med backspegeln. 

Har glömt att ta bilder på mina senaste shoppingfynd så här kommer de bilderna. Ett svart dressyrschabrak och sen de bruna senskydden.

     

 

Nu ska Enzo och jag ligga i soffan hela kvällen.

Av Alice - 7 december 2011 08:25

Idag är jag ledig från skolan, eller vi hade bara en lektion och den är inställd. Det innebär att jag har en lång lista på allting som ska göras under dagen. Jag ska skriva klart en fråga på projektarbetet det är prio ett, jag har jobat hälften av alla timmar jag ska så känner mig något stressad. Stella ska även få sin dagliga motionering i form av markarbete på ridbanan om den vill tina upp, just nu ser det mörkt ut men jag tänkte att jag ska vänta med och rida till i eftermiddag.

Hörs

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards