Alice Cehlin

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Alice - 26 december 2011 20:23

Nej något jullov känns det ju inte som, ännu mindre annandag jul. Det är +10 grader här och solen har varit uppe en sväng men regnet hänger i luften nästan så man kan ta på det. Jag firade iaf med jakt idag tillsammans med Olof och hans jaktlag, väldigt trevligt men ingen träff eller det blev inget siktande ens. Jo det var faktiskt läge på en bock men jag rörde tydligen på mig och skrämde den. Annars såg vi faktiskt 10 rådjur och 2 älgar så det har ändå varit otroligt spännande. 

Jag red setlla sen och det var ett tag sen känns det som även om det bara var 2 dagar sedan. Hon var minst sagt laddad. Vi red en runda i skogen och hittade faktiskt ett trevligt träd som vi skuttade ver några gånger. Jag har en känsla av att det lär bli mycket titthinder på hoppningen på onsdag så måste öva lite, i värsta fall får vi väl hoppa över stilla stående det klarar stellis ;)

Hon gick faktiskt himla bra annars idag, bra form som var avslappnad busar en hel del och det är härligt. Min underbara mamma hjälpte till med stllet sen. Jag provade även mina nya skydd och de bak är snudd till för små så ska kolla hur mycket större de stora är och isf byta om det är någon mening och om rätt färg inns, de täcker det de ska man nja, inte helt nöjd.

       

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards