Alice Cehlin

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Alice - 29 december 2011 20:02

Idag har jag jobbat på mitt älskade jobb, helt otroligt. Min chef ringde igår och undrade om jag ville hoppa in och jobba några timmar. Vad säger man då, såklart ja! Särskilt eftersom mina ridstövlar bestämde sig för att gå sönder båda två samtidigt. Det var iaf jätte kul och det känns bra att jobba där ett fjärde hem ungefär. Stella fick vila i hagen idag men som vanligt har de busat otroligt mycket i hagen.

Imorgon ska jag antingen rida en liten runda om jag hinner annars får hon gå på bandet något blir det iaf. På kvällen ska vi till tingsryd och jag får se om jag hittar några ersättare till mina vardagsstövlar. Annars ska jag fundera på ett par bocaj, tretorn, eller ett par till mountain horse jag får se. Det kan bli ett par från hööks också jag har inte alls bestämt mig!

 

Nu ska jag och Olof titta på S.W.A.T den är verkligen kanon bra rekomenderas starkt!

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards