Alice Cehlin

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Alice - 6 december 2011 20:42

Läste precis igenom tidigare inlägg och inser hur grymt mycket stavfel och bokstäver det är som saknas och jag kan bara klaga på vårt dåliga tangentbord! Jag får bli bättre på att läsa igenom inläggen innan jag sparar dem. Iaf så har min underbara pojkvän tagit in alla hästarna och skämtbort de med mycket havre och kraft, som vanligt med andra ord :)

Jag sitter och knåpar ihop nästa frågeställning till mitt projektarbete och planerar inför imorgon då jag är ledig och har för mycket och göra. Jag ska rida till ridbanan och kolla hur den är, skriva på projektarbetet och städa. Sen är det allt det vanliga 5 boxar att mocka och ensilage och jag ska nog ta itu med Chrissan också får se vad jag känner för.

 

Av Alice - 6 december 2011 12:13

Idag ändes det verkligen som om det var is överallt, Enzo och jag halkade runt på vår morgon promenad och Stella gillade det inte alls när hon fick lämna hagen. Jag var i stallet tidigt och fixade allting till ikväll då Olof ska ta in stella eftersom jag är iväg. Jag tänkte även att jag skulle rida en sväng men nja det gick väl sådär, utan brodd på isig väg är inget vidare. Stella förvånade mig verkligen genom att vara så försiktig och verkligen titta och känna efter noga var hon skulle sätta fötterna. En liten runda blev det och vi hittade en bra backe där solen låg på så där red vi fram och tillbaka i alla gångarterna, kändes annars väldigt fin. 

Nu väntar skolan :(

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards