Alice Cehlin

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Alice - 27 december 2011 18:31

Allting har rullat på idag men nu precis blev det panik i mitt lilla huvud, jag var inte med på startlistan till morgondagens hoppning. Så vad gör man då? Jo man ringer till ordförande och hoppas på att hon fixar det och jo då det är okej allting, skönt! Men det var lite jätte panik innan. Nu är det iaf fixat ;)

Idag har jag och lillasyster varit i Karlshamn och tittat runt lite på rean, det blev dock inte så många inköp. Jag skulle byta mina benskydd men de andra i fullstorlek var jätte stora så det blev cob ändå, de täcker det de ska så det är inga problem. Jag red även stella lite lätt idag. Hon var inte riktigt på humör idag så fokus var på att ens gå framåt för skänkel, vilket tillslut gick bra. Jag red några varv på ridbanan, den var inte i toppskick så nöjde mig när det gick som bäst. Olof var med mig och hjälpte till med stallet. Jag har även försökt fixa till stellas man, det gick bättre med hjälp så nu är den finis igen.

   

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards