Alice Cehlin

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Alice - 22 december 2011 20:43

Eftermiddagen spenderades hos min mormor och morfar med massa juliga saker. Vi gjorde knäck och ischoklad, satte upp alla tomtarna och klädde granen. Bea var med också. Jag gjorde som sagt stallet imorse så Hans var snäll och tog in ikväll. Jag hade dessutom en spelning i Ronneby så jag hade fullt upp. Nu har mina fingrar tinat så nu ska jag fortsätta pyssla med massa juligt här hemma. Imorgon är det sista fixet här och stella ska ut en sväng, som bonus är jag och snutt bjudna på fika i stallet så imorgon blir det nog dåligt med bloggande.

Ha det bra och njut av det fina som finns runt omkring er.

 

Av Alice - 22 december 2011 08:11

Skolan börjar kl 11, jullovet börjar kl 12. men egentligen känns det som om jag redan är ledig, var ju inte i skolan igår heller, helt underbart! Jag ska strax till stallet för att fixa allting till ikväll när min lilla mamma ska ta in hästarna, det är lika bra att allt är fixat då. Jag och Bea ska även en tur till mormor idag och hjälpa henne med julens förberedelser, detta är en tradition som absolut inte får brytas ;)

Stella ska ridas lite imorgon och sen ska hon få en liten mini vila i 2-3 dagar.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards