Alice Cehlin

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Alice - 20 december 2011 16:08

Idag var det ett rätt väl planerat schema. Gick en tidig promenad med Enzo och min granne frågade vad en 18 åring gjorde uppe kl 8 på en tisdag, nja har man hund, häst och ett stall och ta han om och dessutom börjar skolan kl 13 är det bara att jobba på sa jag. Jag antar att jag skiljer mig rätt mycket från mina klasskompisar som ser varje minut som en chans till sovmorgon, men har man ett liv som mitt så är det helt enkelt så. 

Jag gjorde stallet helt klart då vid kl 9 och red stellis en sväng i skogen, hon vilade i söndags och igår också kan man säga och hon går alltid bäst efter vila så hon gick faktiskt riktigt bra idag. Eftersom hon har varit lite bekväm av sig den senaste tiden ville jag få fram en bra gång idag med mycket frammåt tänk men det behövde jag inte oroa mig för, det kom av sig självt. Hon var som en bomb idag men en bra sådan, gick jätte bra i form och jag kan inte låta bli att berömma hennes höger galopp som är så underbar nu, detta kan ju ändras lagom till att jag ska visa upp det på film eller så men än så länge är det jätte bra och den är bärande och luftig inte alls stötig och hejsan svejsan.

Nu är kl 16.15 och om 30 min ska olof och jag ta in vild djuren och ta kväll. Imorgon är jag ledig!! :D

Skitig grimma!  

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards