Alice Cehlin

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Alice - 25 december 2011 22:12

Idag har det varit som det brukar vara på juldagen ungefär, skillnaden i år var att jag var hos Olof till 14.00 och sen fortsatte till min släkt på pappas sida och firade jul där. Jag fick som vanligt bra julklappar som kommer väl till pass nu i mellandagarna, nämligen presentkort och denna gången ska jag prioritera nya saker till mig istället för stella, hon har nämligen fått det som stod på hennes lista :)

Imorgon kommer jag att vara i stallet en stund ocg rida stella en runda i skogen och ta in alla hästarna, det kommer bli skönt att få en stund med hästarna. Imorgon ska jag även följa med Olof på jakt och se om jag för samma tur med mig denna gången också, förra gången sköt han ett rådjur.

Jag skiljer mig från resten av mina kompisar även denna dag, då de flesta är ute men det gör inte mig något jätte mycket, jag trivs bättre här ;)

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards