Alice Cehlin

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Alice - 21 december 2011 17:43

Idag har verkligen varit en jätte bra dag. Olof sov här i natt och det gjorde också att han följde med till stallet vilket troligen är det bästa Olof vet, not! Beatrice kamera har gått sönder, alla säger att det är mitt fel vilket det naturligtvis inte är, jag är alltid jätte försiktig med allting. Jag har hunnit med precis allting idag som var prioriterat, projektarbetet var inte prioriterat så det är inte gjort!

Jag red stella på ridbanan idag. Hon var så grymt fin idag, det går nästan inte att beskriva. Jag hade dressyrsadeln men avslutade ridpasset med ett litet skutt så det blev lite annorlunda, känns verkligen otrolig skillnad att hoppa i min hoppsadel. Jag började med att trava runt och gjorde de vanliga vägarna rätt mycket volter och även åttor över en bom. Väldigt fin och följdsam inte något stret och bogarna vad med, dock är hon inte jätte glad, vilket kommer synas på bilderna. Hoppade även ett litet naturhinder på tillbakavägen, hon hoppade verkligen upp sig otroligt mycket för att inte vara mer än max 50 cm.

Slängde även i de sista sakerna i tvättmaskinen, nu säljer jag en del schabrak som jag inte använder och som bara tar plats. Stella har även fått nya skor idag och det gick bra som vanligt, hon blev dock inte klippt och blir inte det förrän den 17 januari men det är lugnt hon är inte jätte långhårig.

           

Det är roligt att jag har samma min på alla bilderna. Olof filmade även lite men eftersom jag är befriad från allt vad teknik innebär väntar jag med att lägga upp den till Olof är med och visar hur man gör ;)  

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards