Alice Cehlin

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Alice - 11 december 2011 20:12

Måndag: Skrittband/ skritta på travis

Tisdag: VILA

Onsdag: Rida markarbete i paddocken eller rida ut om det är fruset

Torsdag: Hoppträning

Fredag: Skritta ut i skogen/klättra

Lördag: Rida en långtur med annie? Rida i skogen

Söndag: VILA

Av Alice - 11 december 2011 19:59

Denna helgen har varit minst sagt händelserik. Jag har jobbat min sista helg på jem och fix och det kändes grymt jobbigt. Även fast det inte har varit som en dans på rosor har det ändå varit mitt jobb och jag har skött det bra, det har även varit en stabil inkomst varje månad. Det kommer bli jobbigt nu inte minst för mina föräldrar som kommer att få ställa upp ännu mer. Jag kan dessvärre inte dra ner på något av mina kostnader, jag måste ha bil och jag spenderar nästan inga kläder på shopping till vare sig mig eller stella. Förutom de två pessoa shcabraken jag har köpt och ska hämta nästa helg :)

Detta avslutades då med julbord på en fin restaurang i Ronneby, det var väl inte enbart för att jag skulle sluta men det kändes lite så. det var väl inte helt nyktert så att säga men jag valde att inte flja med ut sen med tanke på att jag skulle jobba tidigt och helst inte ville stinka sprit som en hel bar. 

stella har på detta sättet kommit lite i andra hand denna helgen och mamma och stallchefen har ställt upp mycket och hjälpt till. Naturligtvis min pojkvän också som väljer att följa med mig ut och rida när jag är mörkrädd, olof rider inte med utan han går jämte och skrämmer bort alla vildsvin. :)

Jag har även letat igenom datorn på tidigare ästar jag ridit så det kommer nog komma upp lite varierande bilder såsmåningom.

   

Olof och Enzo <3

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards