Alice Cehlin

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Alice - 5 december 2011 19:29

Vilken dag! Fick lite smått panik över denna dag och allt som skulle göras och tyvärr fick stella lida för min stress. Hon fick ingen ridtur idag utan fick istället se världen från skrittbandet på 6ans program med full höjd och lite snabbare hastighet. Hon gillar att gå där och går där gärna och idag ville hon verkligen in då det snöade. 

Anledningen till att jag var stressad idag var att Enzo var hos sitt andra hem hos mormor och morfar och Bea ville hem. Detta gjorde att jag tog mig friheten att skippa företagsekonomin, vilket enligt mig är ett otroligt bra ämne att strunta i. 

Jag kände mig otroligt nöjd med att mocka och fixa hela stallet medans stellis gick på bandet enda tills jag kom på varför jag skulle rida idag, det är ju nämligen så att jag inte hinner det på lördag när jag ska på julbord så nu blir det otroligt stressigt på lördag istället. Jag börjar se ett mönster- alla mina dagar är stressade!

Det snöar iaf det känns toppen!

   

Jag behöver ta lite nya bilder ;) 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards