Alice Cehlin

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Alice - 18 december 2011 20:38

Idag har det varit en jätte mysig dag som har varit rätt spontan, sen jag slutade jobba så har det blivit mer tid för spontana saker. Idag köpte jag iaf mina nya pessoa schabrak, jätte fina men den ena är i ponny storlek men såg rätt lagom ut ändå, tyckte jag gjorde ett bra köp!

Sen var Olof och jag på fika hos farmor och gick en sväng på stan. Tittade på ny ridhjälm på henrikssons men just nu ser det mörkt ut med fler inköp, det får bli en födelsedags present sen kanske. Sen var vi på nästa fika hos min moster, hennes man och mina kusiner, det var kalas rättare sagt med mycket goda kakor och godis. 

 

Den sista är i ponny storlek men hoppas den passar annars får den säljas, det bruna är väl kanske inte ultimat till stellas färg men kunde inte låta bli, jag får väl köpa en skimmel annars.  

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards