Alice Cehlin

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Alice - 16 december 2011 22:12

Idag har mamma varit häst ägare för en dag, hon var så snäll och fixade stallet och tog in alla, medans jag och Olof snutt var och shoppade. Känns inte som någon jätte snäll fördelning men det var guld värt. Vi har nu inhandlat 3 julklappar till och allting är klart, skönt!

Helgen blir bara lugn, imorgon ska jag trotsa regnet och klättra lite med stella och mest jogga runt lite ocg då hoppas jag att Olof vill ta lite bilder. Jag ska även börja städa vilket verkligen kan behövas. Söndag är full planerad med shopping och sen kalas med mina underbara släktingar. Hoppas också att mina nya schabrak är så snygga som jag hoppas på :)

Ha en bra helg och 4:e advent om vi inte hörs innan det :)

 

En härlig bild på mig och Olof från Olofs studentbal i somras <3

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards