Alice Cehlin

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Alice - 15 december 2011 20:46

Ikväll var det sista hopplektionen för detta året vad jag vet än så länge. Det gick jätte bra faktiskt, stella var mer avslappnad och säker på sig själv. Däremot är det jag som är lite bristande, jag måste ha is i magen och våga vänta ut stella vilket jag är för dålig på men jag måste bättra mig på det. Jag måste även passa bogarna bättre och få med hela stella inte bara halva, allt detta kommer med mer rutin.

Vi avslutade iaf n banan på ca 80 cm och det kändes bra det var två kombinationer som var lite knixiga men löste sig bra. Två stora oxrar som var super breda, den ena stod i vad jag tyckte var nerför och det känns lite obehagligt men inte helt omöjligt. På det hela taget är jag jätte nöjd. Markarbetet gick också grymt bra hon var väldigt rund och fin med bra form och Höger galoppen är helt grym nu!!!! Det är hur kul som helst, synd bara att jag har lättare för vänster, det gör att jag absolut inte får glömma högern och arbeta på den lika mycket som vänster.

Det var allt för idag, imorgon ska jag till karlskrona och fixa julklappar med Olof älsklingen och sen efter det ska vi vidare på julfest :)

Helgen är som vanligt fullplanerad.

   

Gamla bilder i brist på nya, hoppas Olof tar lite bilder i helgen.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards