Alice Cehlin

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Alice - 5 september 2012 22:50

Här kommer lite bilder från travbanan sist.

                   

Av Alice - 5 september 2012 16:24

Red på ridbanan idag och Olof tog grymma bilder. Började rida igenom henne på volter och serpentiner och hon var fin och inte en tillstymmelse till ojämnhet eller osäkerhet som sist på travbanan.

Hon var något stel i vänster och där fick jag kämpa med rakhet och bog ut. I högergalopp fick jag kämpa med annat nämligen att få fram henne hon ville gärna bli lång och seg. Det gick bra iaf.

Jag avslutade med att hoppa ett minihinder som jag först hoppade rakt fram och sedan på volt. Det tyckte Stella var kul!! Vi har inte hoppat på jätte länge och ändå kändes det kanon bra. Vi var ett i de flesta sprången och himla bra tempo och vi jobbade bra tillsammans.

Riktigt kul ridpass :) Olof tog bilder så de och travbanan bilderna kommer upp senare.

Av Alice - 5 september 2012 09:08

Jag älskar frukost, en god frukost gör att hela dagen blir bra. Idag blev det rostat lantbröd med skinka och gurka samt ost och paprika, hur gott som helst!

Jag och mamma har även hunnit med morgon promenad med hundarna, gick längs med sjön i solen. Mysigt.

Olof kommer om en stund och då blir det stallet och paddocken

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards