Alice Cehlin

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Alice - 14 september 2012 20:03

Oj vilken dålig uppdatering idag! Var i skolan och jag blev inget klokare alls. Sen hämtade jag böckerna som kommit så nu kan jag plugga ännu mer, jippi!

Sen ikväll har jag och Olof lagt in gummimattor i Stellas och halva tappis box. Det var himla svårt och pilligt men tillslut blev det bra :) Stella vilade helt idag det har varit storm så var inte så mysigt. De sprang för fullt i hagen så de har fått motion idag iaf.

Hans var så snäll, han hade redan tömt boxarna och skrapat travbanan också, kalasbra!

Av Alice - 14 september 2012 10:08

Idag ligger molnen som en grå ridå över hela ronneby. Jag ska till skolan och titta på redovisningar kl 13-15. Hoppas jag fattar mer när jag tittat på redovisningen idag.

Senare i eftermiddag ska jag och olof lägga in gummimattor i Stellas box och tömma alla boxarna. Är inte så mycket kvar eftersom vi tömt lite åt gången så går nog rätt snabbt.

Stella kanske ska gå på bandet, ska kolla hur det är med muggen också. Om det ser bra ut så får hon gå på bandet idag och sen rider jag både lördag och söndag.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards