Alice Cehlin

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Alice - 3 januari 2013 18:34

Ikväll var det ingen av hästarna som ville in trots att det var lite senare än vanligt. Nu är det +7 ute och då tycker de att de är helt okej att vara ute lite längre. Men ikväll vet jag inte vad det var som gjorde de extra slöa. Daffo har lagt sig till med något konstigt, i vanliga fall springer hon in själv men nu för tiden vill hon inte lämna de andra eller till och med springer åt motsatt håll in. 


Tittade på Stellas ben som inte hade förändrats något mer än att fram var varmt och svullet och vänsterbak endast varmt. Det är ju så pyttelite men det är något som jag inte vill fresta på. Däremot behöver hon röra på sig så det får bli mer promenader helt enkelt. 

Ska dra mig mot Olof strax och imorgon ska vi in till Karlskrona för lite plugg med kompisar och en liten tur på stan. Mysigt!

 

Av Alice - 3 januari 2013 15:56

Tack snälla Beatrice som ställde upp som fotograf idag samt hjälpte till i stallet, guld värt :)

       

Av Alice - 3 januari 2013 13:47

Har precis varit ute och gått med Stella och bea var med som fotograf så har ett gäng bilder som kommer upp sen. Frambenet är nästan helt bra nu har spolat det och efter promenaden var det varken varmt eller svullet vilket var toppen däremot har vänster bak nu blivit varmt men ingen svullnad eller ömt. Alltså varför ska allt komma nu då?!

Jag ska avvakta lite och se det kan ju bara vara något litet som hänt i hagen men det är ändå typiskt. Imorgon ska jag hinna med tappi. Resten av dagen blir lite träning med bea och plugg.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards