Alice Cehlin

Alla inlägg den 7 januari 2013

Yes

Av Alice - 7 januari 2013 22:19

Har tittat på en del fula videos om design på blogg.se och nej jag är för oteknisk för sånt. Det där kräver hundra arbetstimmar av ett proffs och jag som knappt kan starta en dator. Nej jag få vänta på ett mirakel isf. Jag trivs bra som det är. Jag får klara mig och det gör jag utan problem. 


Imorgon har jag tänkte börja på inläggen om "min utrustning" tror att det komme bli kanon. Ska ta med Olofs kamera och ta bilder. Imorgon händer det en hel del kul hoppas jag. Olof utforskade en ny runda så imorgon ska jag, Enzo och Olof gå den. Ev Stella också. Hon ska promeneras en del och då kanske den kan vara lämplig. Nya vägar gillar vi!

Godnatt på er :)

 

Av Alice - 7 januari 2013 17:36

Jag fick inte rida för Olof så Stella fick en promenad medans Tappi blev riden. Stella var helt fräsch i benen och hur pigg som helst. Tränade lite på det där med ledarskap idag och att hon ska lyssna på mig. Gick jättebra och hon är underbar att ha och göra med nu när hon har varit ifrån det lite och fått längta. Såg fin ut iaf om något tjock. Hade på träns och provade eggbettet på rundan vi gick. Hon verkade gilla det så ska prova att ha det lite i fortsättningen.

 


Tappi har blivit sjukt fin i kroppen nu om man bortser från att hon ser ut som en pälshög. Hon såg himla fin ut och hon gör skänkelvikning och början till öppna verkligen kanonbra. Galoppen hade visst gått bra också, jag brukar inte fokusera så mycket på den så det var positivt att det gick bra idag. Problemet ligger fortfarande mest på att sänka huvudet i traven. Träna, träna och åter träna. 

 

Av Alice - 7 januari 2013 17:30

Har kommit fram till att jag egentligen vill blogga på blogg.se. Jag började skapa en blogg där men sen fattade jag inte hur man fixade headern eller en design så då bytte jag till bloggplatsen eftersom det är den simplaste portalen som finns. Men om jag så småningom fattar hur man fixar designers på blogg.se kommer jag att byta dit, men inte än. 


Från en sak till en annan. Imorgon ska Olof och jag in till Karlskrona och fixa mitt pass men även boka resan till paris. Kommer säkert bli hur bra som helst. Olof är dunder förkyld så är hemma hos sig och vilar upp sig och jag ska försöka fila på filmen som sk lämnas in i skolan den 16 tror jag. Usch!

 

Av Alice - 7 januari 2013 13:32

Mår sjukt konstigt och Olof har förbjudit mig att rida men tappi ska ridas ändå så jag får väl gå med eller något. Stella ska pysslas om iaf ev att jag går med henne.

Av Alice - 7 januari 2013 11:24

Det är frost ute och vi fick skrapa rutorna när vi skulle till affären. Usch inte mer snö och kyla. Jag vill ha vår! Köpte iaf frallor till frukost så vi fick en bra start.

Tappi och Stella ska skrittas en runda i skogen idag. Det ska bli intressant att se hur Stella känns nu efter vilan och så. Hoppas bara att benen är fräscha!

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards