Alice Cehlin

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Alice - 28 januari 2013 22:33

Idag började Ullared på 5:an igen. Jag älskar Ullared. Om jag bara fått välja en affär hade det blivit den. Att det bara är skit där är en lögn. Där finns allt och man får välja själv vilka saker man vill köpa. När det kommer till hästsaker är det intressant.

Jag har köpt mycket hästsaker på Ullared både bra och dåliga. På Ullared finns saker från både catago, Jacson och MH. Jag gillar de märkena men även de märkeslösa sakerna jag köpt på Ullared. De är inget fel på dem! Så svälj er stolthet och åk dit och få iaf en rolig upplevelse.

Av Alice - 28 januari 2013 19:46

Nu ikväll när vi tog in hästarna rensade jag bland mina schabrak, Jag har bara några schabrak säger jag, Olof tycker däremot jag har för många. Jag ska försöka ta bilder imorgon på en del. För mig är mina schabrak heliga. Jag är helt manisk när det kommer till schabrak. Jag har rätt många krav när det gäller schabrak just nu. De ska vara lagom tjocka, stilrena och inte för dyra. Jag har alltid varit svag för shockemöhles schabrak och det kommer jag nog vara ett bra tag framöver. De schabraken har bra kvalité, lagom tjocka och stilrena och det bästa, de är inte så himla dyra. Jag brukar hålla mig till coach de är bra och billiga. 

 


Jag skulle för tillfället kunna tänka mig ett schabrak från HV POLO men sen är det nog stopp för mig. Tycker även att det i sverige tema från Hööks är fint och jag skulle vilja veta hur de låg under sadeln först innan jag inhandlar det. Har även tittat på Eskadrons schabrak och tycker att de är himla fina men jag väntar på bättre tider. Det är mindre än ett halvår till Falsterbo. Spara spara spara!

 

Av Alice - 28 januari 2013 14:07

Idag blev det härlig sovmorgon och Enzo promenad i snön. Eftersom det är otroligt mycket snö och dessutom plusgrader får tappi vila idag. Hon har inga snösulor. Däremot ska chris och daffo få omvårdnad idag.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards