Alice Cehlin

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Alice - 6 januari 2013 20:43

Underbar dag! Jobbet gick bra, härliga jobbakompisar och trevliga kunder, kan inget annat än att vara glad och trevlig. Rapporten har sparats i BTH mappen under namnet typ klar! Så grymt härligt, jag skrev klart det sista i referenslistan nu precis och nu är det eventuellt nåra små korrigeringar och sen ska den in och jag kan släppa den. Nu är det bara en film kvar. Någon som vill filma mig pratandes om grupper, kommunikation och motivation får vänligen höra av sig. 


Dagens höjdpunkt var ändå stallet, fick hjälp av Olof som var på ovanligt bra humör och det gick på fem sekunder att mocka och fixa maten. Det största jag kan klaga på var att katterna använder spånet som toalett, mums på de små djuren :) Sen tog vi in hästarna, och gissa... Stellas ben är helt fräscha. Inte en tillstymmelse till värme eller svullnad någonstans. Så skönt, jag gick med ett leende hela tiden. Det innebär att nu blir det skritt tillsvidare och sen ökar vi på det. 

Mumsig glass med mango och hallon fick avsluta dagen :)

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards