Alice Cehlin

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Alice - 27 januari 2013 21:03

Underbart att det snart är en ny vecka. Har två skoldagar och resten ska användas till plugg och stall. Stella ska ridas och vi ska hitta tillbaka till formen sakta men säkert. Tappi ska ridas lagom mycket och jobbas vidare.

Något som känns kul är att fler och fler verkar kolla in min blogg. Känns jätte kul :)

Av Alice - 27 januari 2013 18:35

Idag blev det en skogsrunda i mörker för Stellis och mig. Jag hatar mörker och särskilt mörker i kombination med vildsvin, men vad hade jag för val? På med pannlampa och ge sig ut. Ungefär halva rundan var rätt okej för där var det öppet. Travade en rätt bra bit och Stella kändes himla fräsch. Tog även en galopp i vänster och en i höger och det gick bra. Var precis så som jag ville ha henne även fast jag inte hade några krav.


Imorgon blir det vila för Stella och min förhoppning är att hon ska gå varannan dag nu framöver ett tag iaf. Tappi ska däremot ridas imorgon. 

 

Av Alice - 27 januari 2013 11:10

Jobb idag för både Olof och mig. Jag är på riktigt uselt humör. Hade mest av allt bara velat ligga i sängen och tyckt synd om mig själv. Bara att bita ihop. Äter paj nu och sen blir det jobb.

Hämtar Olof sen och då blir det stallet. Helst ska båda fina gå men tror bara jag hinner en. Sen blir det plugg hela kvällen. Tur att Olof finns och hjälper till.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards