Alice Cehlin

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Alice - 12 januari 2013 23:04

Riktigt taggad på att rida imorgon. Känner att jag har rida-Stella-abstinens. Skönt att båda hästarna kan bli motionerade imorgon. Nu ikväll har vi bara slappat. Glögg och skurna pepparkakor mumsigt värre. Så här ska det vara på helgerna.

Av Alice - 12 januari 2013 17:55

Denna dagen har verkligen varit en lördag med slapp. Var först nere och lämnade av en pad till en kompis och hälsade på lite gamla kompisar. Alltid lika trevligt. Fikade hos Olofs syster och fixade lite ärenden, sen var det bara slapp resten av dagen. Gick en rätt lång runda med familjen och Enzo sprang för fullt. 


Stella gick på bandet men hade lite svårt att komma till ro. Hon var spänd och okoncentrerad, det gick över till sist och då gick hon med lågt huvud och bara pustade. Imorgon ska jag ev rida henne. Ruvorna har iaf inte spridit sig och börjar att lösa upp sig lite vilket känns bra.

 

Av Alice - 12 januari 2013 08:41

Godmorgon alla morgonglada. Idag har vi 4 minus och snö här. Det innebär att det är himla kallt och inte alls roligt någonstans. Har precis ätit en super mysig frukost som en extra bra start på denna dagen.

Idag kommer det bli en slappis dag med lite stall och lite städning och sånt kul. Ska hjälpa Olof lite med hans plugg och sen är det nog kväll. Skönt att bara kunna ta det lite lugnt för en gångsskull. Hörs under dagen ha en bra dag :)

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards