Alice Cehlin

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Alice - 26 januari 2013 19:23

Då är jag på plats hos Olof igen och har ätit kyckling och potatis. Måste säga att min pojkvän är en kung i köket, vilket är en himla tur eftersom jag är otroligt dålig på matlagning. Olof brukar säga att jag kan göra pasta och ostsås samt baka det är det jag kan samt våfflor. Känns ju bra. 


Mamma och jag hjälptes åt i stallet idag, Stella var jättefräsch i benet idag känns bra.

Idag blev det två inköp för min del båda på rea. Henrikssons hade massor av rea på massor av märkesutrustning och bara därför kom ett shockemöhle schabrak hem till mig, har kollat länge på detta men inte kommit till skott.

 

Det blev även en ny vinterjacka. Idag när vi var nere vid havet blåste det rätt igenom min jacka, känns som om det är dags att byta då. Så idag blev det en ny 8848. Dunjacka och jag stor trivs med den.

   tror dock detta är killmodellen. 

Bilder från google


Av Alice - 26 januari 2013 12:43

Sitter i bilen ska snart vidare kommer lite skojsig shopping sen.

Av Alice - 26 januari 2013 08:57

Lördag idag och nya äventyr väntar. Ska iväg en sväng och senare kanske det blir lite nya inköp som ni får se senare isf. Stella ska vila idag och Tappi också, de får gå ett pass imorgon istället. Jag har läst lite fram och tillbaka och kommit fram till att jag nog ska köpa ett snabbandage i back on track till stella. Tror det kommer bli bra men jag har inte underat klart än, sånt är dyrt.


Något som däremot är prio ett är en ny vinterjacka till mig en vanlig alltså att ha i skolan. Min jacka har jag haft sen jag var 14 och fodret har börjat att försvinna mystisk och nu håller jag på att frysa ihjäl. Kanske kärar ner mig i en annan jacka någongång. 


Olof är iväg och jagar idag och hoppas att det går bra i kylan. Han kommer hit senare idag så får väl se hur glad han är. Ha en bra dag alla fina :)

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards