Alice Cehlin

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Alice - 3 april 2012 19:48

Varför går det inte att lägga upp bilder? Jag blir så arg! Iaf dagen är snart slut och jag lovar att jag knappast inte har blivit lyckligare av en stor pizza. Den var god men nja lite väl slabbig. Dagen har varit himla solig och har fixat några svartisar till. Stella ska gå p bandet ikväll fick jag rapport om, hon har det jättebra dock tror jag att hon är tjock!😞ha en bra kväll, jag får ladda upp bilder när jag kommer hem.

Av Alice - 3 april 2012 11:41

Idag har Olof och jag tre års dag, det firas med italienska pizzor ikväll och champagne sen på torsdag blir det stekhouse. Iaf idag är det svinkallt och jag grät nästan pga jag frös så mycket. Stella mår som en sessa har inte hört något annat iaf. Nu blir det grillning i det fina vädret och sen ska jag slipa på min teknik i de svarta backarna. Ha en bra dag😊

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards