Alice Cehlin

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Alice - 17 april 2012 20:49

Efter sen kväll på jobbet pga vissa omständigheter är jag nu hemma och snälla Hans har tagit in Stellis. Väldigt stressig dag och det är mycket som ska hinnas med på kort tid. Olof säger att jag måste tänka mer på min hälsa men nja det är svårt ibland när man vill vara alla till lags. Har iaf tagit itu och bokat tid hos naprapaten igen, kommer troligtvis behöva minst 5 gånger till.


Har två stora inlämningar nu i början av maj så har mycket och göra. Denna veckan måste Olof och jag planera vår resa till stockholm annars kommer inte jag kunna få ledigt. Hmm jag känner att jag kommer behöva många rehabtimmar i sommar.


Nu ska jag ta itu med enkät uppgift i samhällen och drömma mig bort till dagarna jag kan slappa och bara göra sådant som gör mig glad.


Enzo i glasögon får mig att må bra ;) Hehe  

Av Alice - 17 april 2012 09:33

När jag vaknade idag var det helt vitt ute, hur kan det vara snö idag när det var 14 grader varmt igår? Jag hatar snö jag vill ha vår! Min morgon blev tidig då jag ska jobba idag fixade jag stallet på morgonen. Skönt att ha det gjort och jag satte nytt pb, 5 min på 5 boxar. Stella ska vila idag och imorgon är det tänkt att hon ska gå ett pass markarbete på ridbanan. Ha en bra dag!

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards