Alice Cehlin

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Alice - 27 april 2012 20:26

Vilken kanonbra dag det har varit idag! Får massa energi av sådana här dagar. Föreläsningen i skolan var intressant men kanske lite väl lång. Sen blev det jobb 12-19,15. Helt lagom med folk men jag klantade mig något men det fixade sig. Härligt när allt flyter på bra. 


Hans hade mockat idag, så himla snällt eftersom det blev sent efter jobbet. Olof la in maten och jag tog kraften så det gick på 2 röda sekunder. Teamwork på hög nivå! Stella vilade idag men hon har galopperat som en galning idag tydligen. Såg himla fint ut. 


Ikväll blir det potatis i ugn och god ytterfile med lök och gräddsås, mumma på det :) Imorgon blir det troligtvis paddocken och då kommer även nya bilder.

Ha en bra kväll 

 

Av Alice - 27 april 2012 08:28

Det regnar inte idag men det är inte sol heller, tråkigt väder i mellanmjölk helt enkelt! Idag ska jag till skolan för ovanlighetetnsskull, jag brukar alltid vara ledig på fredagar men idag är det en obligatorisk föreläsning. Nja vem vet det kan bli intressant.


Det vankas jobb idag ockå mellan sisådär 12-19,15. Kommer bli toppen tror jag. Känner att jag har motivation till att lyckas idag, härlig känsla. Sen blir det stallet, eftersom jag har pluggat hela morgonen har jag fått prioritera bort stallet och sedan fixa det ikväll när jag tar in hästarna, hoppas att jag får hjälp av Olof.

Olof har tenta idag hela dagen så tror han kommer vara rätt mör ikväll.


Så nu ska jag reda ut mitt hår som ser ut som ett skatbo det är bara pinnarna som fattas i mitten. Ha en bra dag!

Fina Tappi :)  

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards