Alice Cehlin

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Alice - 4 april 2012 22:01

Känner mig inte på topp, har världens största blåsa i munnen vilket gör att jag inte kan äta eller dricka. Var på after ski ett tag mysigt att sitta i solen med fika och Olof drack ju sitt 😉gick sedan till vattufjäll och badade, väldigt fräsch anläggning och min rygg behövde lite bubbel och massage. Det verkar bli sämre väder nu framöver så det återstår att se hur det utvecklar sig, möjligen bättre snö men ingen garanti. Känns även rätt skönt att vara här i solen när man vet att det är minusgrader hemma.

Av Alice - 4 april 2012 13:19

Idag känner jag mig inte riktigt på topp, har lite ont och känner mig stel. Det blir bara lite små åkt idag inte så mycket svart däremot har Olof visat sitt riktiga jag och presterat jättebra i många backar. Senare blir det after ski, tacos och bubbelbad. Ha en bra dag😊

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards