Alice Cehlin

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Alice - 10 april 2012 20:58

Här kommer bilderna från resan, äntligen! Det är bara några få stycken resten är på en annan kamera och kommer tids nog.

    Utsikt över fjällvärlden.       vår stuga som vi bodde i, vi bodde på övervåningen och hade 50 meter till backen, om det hade varit snö hade man bara ställt sig på skidorna och åkt.    Olof och jag på toppen.    

Olof och jag på vår 3 års dag <3

Av Alice - 10 april 2012 18:06

Det öser ner regn och jag är på uselt humör. Helt plötsligt blev det jättemycket i skolan och jag ska jobba rätt mycket framöver. Stella har gått på bandet idag och uppträdde sig väldigt konstigt, gnäggade så fort jag lämnade henne och var hispig slog i kedjorna och hoppade på bandet. Tror att det berodde på att det lät mycket av regnet på plåttaket, inget att oroa sig över. Har spelning till kl19 och sen blir det Plugg resten av kvällen.

Av Alice - 10 april 2012 09:03

Jag blev skit sur igår så jag gjorde helt enkelt inget inlägg igår. Min iPhone ville inte ladda över bilder och inte min kamera heller, tror det är fel på datorn. Jag behöver alltså köpa en egen riktig dator snart. Iaf igår gick jag en mysrunda med Linn. Hon hjälpte mig att ta in hästarna och sen pratade vi en massa. Regn var det som bara den och sånt väder är det idag också. Jag ska spela ikväll och därimellan ska jag fixa stallet. Ha en bra dag ☺

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards