Alice Cehlin

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Alice - 9 juni 2012 22:02

Efter all shopping och även en tur till Sweden rock ( avvand vid festivaler) började det fysiska arbetet hemma ta vid. Eftersom det är student snart innebär det att allt ska vara i så bra skick som möjligt och nu står trädgården på tur. Iklädd gummistövlar och bikini började jag mitt slitsamma arbete och undrade om detta verligen var anpassat för kvinno och Olof och pappa stämde in i kör samtidigt att jo tydligen var det kvinnogöra. Hur man kunde se att ag var kvinna vet i f*n eftersom jag troligtvis mest liknat en albinosäl med gummistövlar.


Trädgården börjar iaf arta sig och det fortsätter imorgon också. Stella har vilat idag men imorgon hade jag tänkt prova en skritt tur. Hoppas att en sko teleporteras till hoven med hjälp av tanken och att Stella inte blir ömfotad. Nu ikväll har Olof och jag gått en runda och halva sprang vi faktiskt, otroligt för att vara mig.

 

Av Alice - 9 juni 2012 21:53

Tidit i morse bar det av mot Karlshamn för shopping på henrikssonsridsport som jag tycker har jättebra sortiment och mycket att välja på. Idag hade de lagerrensning och om man var på jakt efter träns kunde man göra riktiga fynd och även av täcken. Jag hittade dock inget som föll mig i smaken på just den fronten. Hittade däremot två blåa dressyrschabrak som jag verkligen var i behov av. Ett från catago och ett från Globus, hoppas att de är av någorlunda kvalité och håller passformen men vad kan man begära till det priset?


Så här ser de ut: ( Det översta är från catago)

     


Passade även på att köpa en födelsedagspresent till pappa och hoppas att han tycker om den, fyller dock inte förrän nästa lördag.

Var inne en runda i vanliga affärer också som inte är hästrelaterade storhandlade på BIKBOK som jag verkligen älskar. Köpte en beige kofta, svart linne, vit/ljusblå skjorta och hårspännen. Kommer en gemensam bild på det här:

   

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards