Alice Cehlin

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Alice - 27 juni 2012 10:14

Jag kunde verkligen inte låta bli att inhandla dessa fina tröjor från Kingsland när Börjes hade sån otrolig rea på gamla kollektioner. Den rosa är i minsta laget men jag får väl pressa och kanske börja motionera mera? Svårt det där. Den blå är iaf helt underbar så jag trivs som fisken i vattnet. 

     

Av Alice - 27 juni 2012 07:54

Igår var vi i Växjö och hade n dag full med shopping på Grand samarkand. Där finns de flesta affärer som jag vill gå i inklusive Hööks och alla har sommarrea nu så vi åkte vid en perfekt tidpunkt. Hittade två vanliga tröjor till mig och två t-shirts till Olof som jag var tvungen att köpa, så fina.

Vi åt mat på donken och syster och kusin verkade helt klart nöjda. När vi gått igenom den sista affären vid två var de påtagligt trötta och vi avslutade med en fika på espresso house. Mumsigt värre. 


På Hööks visade det sig att de även hade rea och jag hittade en piké och en vringad grå tröja att ha främst i höst. Jag tittade på en ny sadelgjord också men den får vänta. Tittade på träns men tyckte inte att något träns stämde överrens med färg och kvalité vad jag vill ha. Tittade på en blogg när jag kom hem och hon hade fyndat ett perfekt hööks träns för bara 200 kr och det hade varit perfekt men det fanns ju naturligtvis inte där jag var. 


Stannade i Tingsryd på Börjes när vi körde hem och där hittade jag två kingsland tröjor en rosa piké och en mörkblå vanlig t-shirt. Super fina och sköna. Däremot undrar jag hur jag kan ha en rosa tröja kommer troligtvis att likna en gris. 


Alla vra nöjda med dagen verkade det som och bilder kommer på det ny inköpta.

Av Alice - 27 juni 2012 07:48

Idag fyller jag hela 19 år och det känns inte ett dugg bättre faktiskt. 19 är en onödig ålder och vad hände egentligen jag var ju nyss 10 år? Hmm konstigt att tiden kan gå så fort. Jag fick iaf paket på sängen och fick mest bra och ha saker men som var dyra och jag inte velat lägga pengar på själv. Fick även två biljetter till Kent som selar i Karlshamn den 18 juli. Ska bli grymt kul har velat se dom länge och det är ett av få band som jag kan tänka mig att titta på en hel konsert där alla låtar är bra.


Vidare i eftermiddag blir det ev en tur till stallet annars gör jag det ikväll. Stella fick tjära på hoven och jag hoppas märka en skillnad snart. Hon är fortfarande öm och hon haltar rejält när hon springer i hagen. Igår drog hon flertale repor fram och tillbaka i full galopp med öronen frammåt, jag såg hur hon haltade i traven men hon ville inte märka av det något nämnvärt. 


 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards