Alice Cehlin

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Alice - 30 juni 2012 20:51

Jobbade idag 10-16 och hade full växel i hela tiden. Stod på min vanliga plats i kassan men kom också med en del bra idéer och sen fortsatte det att bara rulla på i gott sällskap. Kärlek på jobbet hehe. Ibland bara älskar man kunder som kommer in och är så glada och trevliga det gör att man blir glad och får lite mer energi.


Olof hade haft en lyckad dag på nostalgia och många hade varit intresserade av Corradon. Det var den enda Corradon som fanns med bland utställarna. Det kommer komm bilder från detta senare ikväll. Vi var en sväng uppe i stallet också. Pysslade om Stella som faktiskt har blivit lite lite bättre. Det är inte lika ömt och det börjar bildas ny hud över såret. Tror det har mycket att göra med att det inte är så blött ute i hagen. Hon får iaf vila tills vidare. Tappi fick sin dagliga omvårdnad också.


Imorgon ska jag rida henne samma runda som sist om hon känns bra och sen på måndag ska hon ev få skor och då kommer det bli en ny häst tror jag. 

 

Min underbara pojkvän knas :)

Av Alice - 30 juni 2012 08:33

Vi var ute i garaget till klockan 1 igår natt och putsade på bilen som idag ska ställas ut på nostalgia i Ronneby. Det är en relativt modern bil så tror inte den är så populär men den är ovanlig så nja det kan bli intressant. Var även och tog in hästarna igår och Stellas sår ser bättre ut men än mkt öm. Idag väntar jobb. Det kommer bilder tids nog troligtvis ikväll tills dess blir det mobilblogg tyvärr. Ha en bra dag

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards