Alice Cehlin

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Alice - 16 juni 2012 18:36

Här kommer bilder från champangefrukosten, flaket, skolan och paraden till kyrkan. 

                                                 

Av Alice - 16 juni 2012 17:58

Här kommer bilder från studentdagen som mamma har tagit :)

                   

Av Alice - 16 juni 2012 13:50

Idag red jag på Stella lite försiktigt och hon hostade ingenting!!! Jag blev så himla lycklig, inte för att det behöver betyda att det har släppt helt men det är klart mycket bättre. Nu är det då viktigt att jag rider lugnt och inte gasar på för mycket. Red på travbanan och valde med omsorg att rida där eftersom det är mjukt för hennes fötter och idag hade det regnat så det dammade ingenting, helt perfekt! 


Kändes sne och konstig först men sen när hon började jobba lite blev hon himla fin och var verkligen lika fin som innan detta med hostan kom. Om ett tag kan vi ut och träna lite igen. Hoppas det går åt rätt håll nu iaf. 

 

Av Alice - 16 juni 2012 13:39

Då är jag på benen igen efter en dag med fest igår. Jag var inte alls så ledsen som jag tänkt mig. Vi började morgonen kl 07,00 hos en kompis vars familj äger ett konditiori, vilket innebar att vi fick alla möjliga godsaker till vår champangefrukost. Vi var bara 7 pers men på något sätt blir allt väldigt mycket mer sammanhållet då och inte bara stort och okänsligt. Det var ju trots allt kanske sista gången vi skulle ses. Grät lite när jag fick ett kort av Simon med små ord som passade in på mig, världens finaste Simon!


Fortsatte sedan till skolan för att ta bilder till katalogen och då först började man inse allvaret och allt blev så sorgligt. Mentorsträff för sista gången och vi gav ett äppleträd till vår mentor som hon blev himla glad för. Jag har varit väldigt skeptiskt till detta tidigare men det var bara positiva känslor sen. Åt mat sedan som man knappt kunde äta, så grymt äckligt!


I kyrkan var det himla fint och så också inte så känslosamt förrän esteterna sjöng You raise me up då plötsligt slog gråtattacken till. Sen sprang vi ner för munktrappan och jag fick leta efter alla släktingar som hade blommor och sånt. Mycket mer folk än vad jag trodde. Olofs pappa körde oss på flaket sen och det gick himla bra förutom att det bara var jag som hördes. 

Bilder kommer på allting så fort jag hunnit ladda över allt.

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards