Alice Cehlin

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Alice - 1 februari 2012 21:56

Vad ska man säga, jag hatar att tycka synd om mig själv men nu finns det inte så mycket mer att skriva om. Idag har jag lyckats avverka hela solsidan del 1&2 samt ett antal stefan och krister filmer, har pillat i mig ipren och alvedon för att kunna ta mig från sängen till brevlådan med Enzo. Jag finner bara en positiv sak med att vara sjuk och det är att jag troligtvis med mycket tur lyckats gå ner ett kg men samtidigt få ännu sämre kondition.

Jag var med i stallet för att försöka vara till någon nytta när galningarna skulle in men jag satt mest på en stol som ett kolli. Stella gick på bandet och det såg bra ut. Det lär inte bli någon skola imorgon heller eller jobb trots att jag hade behövt båda. Det ser även mörkt ut med ridningen och jag som längtar så mycket efter att få komma igång med stellas träning. Hoppas på att helgens ljusa timmar ska kunna ge mig lite glädje i kombination med trevligt Olof sällskap <3

Av Alice - 1 februari 2012 11:31


Idag är det jag som får blogga för min lilla fiselis alice är jätte förkyld så hon kan inte ens gå upp så ni får läsa min text idag. Hon har tyvärr fått vinderkräksjukan....
Hon bad mig meddela att stella ska få gå på bandet de närmaste dagarna eftersom det är så att hon inte får rida för mig  ;) Ikväll så är det Mamma Carina som ska hjälpa henne  och hon ska naturligt vis mocka då medans alice tar upp stella  på das band. Men imon kommer er vanliga bloggerska tillbaka och skriver ett längre inlägg om hur allt ligger till med stella och allt. 
Tjoflöjt  

  I sommras man måste väl skryta lite 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards