Alice Cehlin

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Alice - 28 februari 2012 20:57

Vilken underbar dag det har varit idag och det är inte enbart hästrelaterat. Skolan gick sådär, hade prov i samhälle och jag är inte nöjd med min insats! Tyvärr kan man väl säga för hade faktiskt pluggat en hel del och trodde jag var förberedd. Men man kan ju inte alltid vara bäst eller hur det nu är man brukar säga. Fick tillbaka ena delen på mitt projektarbete och jag är positivt överraskad över att det inte var mer saker som skulle ändras, lite små saker och en avdelning som ska läggas till samt flytta om två stycken, men det är egentligen ingenting.

Stella & Co var på bus humör idag. Kom en häst med ryttare på vägen och genast fick stella fnatt och drog Tappi med sig och Chris och Daffodil gick sakta längst ner i hagen i sällskap av mig. Tog in stella och sen gick hon på bandet. Fixade stallet och lite sånt kul.

Sen dagens höjdpunkt! Träffade Linn som jag inte träffat på jätte länge, eller vi har setts i skolan och pratat lite så men inget seriöst. Idag ändrades det och det behövdes verkligen en lång promenad med bara prat. Har hänt väldigt mycket på kort tid och sånt behöver man prata om. Alltid lika kul o träffa Linn! :)

   

Hittade ingen bild på Linn nu såhär så fick bli en på Ella istället helt random men bilder behövs i inläggen för att lätta upp lite.

Av Alice - 28 februari 2012 10:34

Nja min veckoplanering går nog åt skogen denna gången också, då jag kom på att stella ska vaccineras inom det snaraste, väntar på att vet ska höra av sig. Idag blir det vila och ska flörsöka fixa till hennes man också, får se hur det blir. Snön regnar bort så det är jag lite extra glad för :)

Nu väntar skola fram till kl 15,30 :)

Ha en bra dag


Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards