Alice Cehlin

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Alice - 21 februari 2012 20:15

Det blev en minst sagt kort och stressig tur till Karlskrona idag. Precis när vi landat i stan ringde det från jobbet och en av mina kollegor var sjuk, jag nämner då detta problem att jag och min syster precis kommit in till stan samt tt jag inte har bil utan måste vänta på tåget samt köra hem min lillasyster från stationen. La på luren och konstaterade att jag troligtvis inte skulle kunna börja jobba förrän runt kl 16 men skenet bedrar. Kl 10.45 var vi klara och satt på donken och åt mat kl 11.40 satt vi på tåget hem och kl 13 började jag jobba ;) hehe snacka om högt tempo, jag hann till o med att ta en snabbfika hemma. 

Det var iaf ett trevligt besök i stan och Bea verkade nöjd. Jobbet gick också bra 13-19.15 helt ok. Mamma och Hans hjälptes åt med stallet och stella gick på bandet. En extra tummen upp till mammma som inte fick panik över att stella blev sur över att behöva går mer än 30 min och dessutom tog in Tappi :) Det börjar bättra sig!

Mina inköp för dagen blev en vanlig basic från H&M och en skjorta från JC.

   

Av Alice - 21 februari 2012 07:33

Det första jag såg när jag vaknade idag och tittade ut var snö. Jag är så himla trött på snö, det är snö överallt och det är bara blött och kallt. Olof ska till skolan idag, han har inget lov tyvärr. Bea och jag passar på att hänga med och sen åker vi hem när vi känner oss klara, det blir inte allt för sent då jag har stallet och stella ska gå på bandet, Bea ska även bowla ikväll så det blir bara en liten tur till Karlskrona.

Har inga måste-köpa-begär idag så blir inga planerade inköp.

Ha en bra dag :)

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards