Alice Cehlin

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Alice - 11 februari 2012 20:58

Vilken underbar dag det har varit idag! Det har varit lite små soligt och inte alltför kallt. Jag jobbade 11-15 vilket gick jättebra och var lagom med folk så det blev inte tråkigt. Agda har fått nytt batteri idag så nu är hon helt jätte bra igen. Pappa blev däremot inte lika glad, då det var han som bytte batteri. Åkte direkt till stallet, Stella vilade idag men fixade och hjälpte till med Falken och en annan som hade körts idag. Inte hjälpte till direkt utan bara höll lite och var ivägen. De kördes på isen idag, hur coolt som helst!

Hämtade Pizza på Viktoria och blev positivt överraskad, de var jätte goda. Fixade sen en chokladkaka som blev lagom kladdig men tyvärr lite bränd i kanten på sina ställen. God ändå serverades med vispgrädde och hallon.

     

Av Alice - 11 februari 2012 09:51

Dags för jobb strax jobbar till 15 och sen blir det en tripp till stallet, stella ska vila idag men de ska ändå ha mat och det ska mockas och tas in. Skönt att få komma ut lite efter en dag på jobbet. Mamma och pappa ska iväg ikväll så har planerat en hemma kväll med Bea och Olof vi ska köpa pizza och jag ska bakia en ny choklad och daimkaka, förhoppningsvis blir den god. 

Kommer antagligen ett inlägg senare ikväll med resultatet av kakan :)

Ha en bra dag :)

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards