Alice Cehlin

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Alice - 9 februari 2012 21:06

Snacka om att jag hade träningsvärk idag när jag skulle rida Stella. Jag fattar inte att jag kan få så grymt ont eter bara gårdagens lilla ridtur. Det blev en liknande sväng idag i full fart. Olof följde med och livade upp stämningen. Stella gick jätte bra, var hur pigg som helst. idag tränade vi mer samling och kort galopp och hon gick ovanligt

bra och lyssnade. Högergalopp var också bra men inte lika stark nu som tidigare då jag tränade mer på just de momenten. 

Imorgon blir det som sagt shopping hela dagen eller iaf till middagstid. Ska försöka rida Chrissan imorgon och stella ska gå på bandet. Lördag och söndag blir jobb med undantag för en liten stund på söndag då jag ska kolla på en tävling.

Ha en bra kväll

 

Av Alice - 9 februari 2012 12:01

Blir ingen träning idag pga snö och halka. Tog  min och komma upp från vår gårdsplan hemma så tror inte att det hade gått bättre med en trailer efter. Ska vara med på Olofs träning ikväll så något kul lär alltid hända.

Ha en bra dag


Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards