Alice Cehlin

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Alice - 25 februari 2012 09:35

Idag är det blåsigt som bara den, tror att det är någon storm på gång. Det är inget vidare faktiskt, det som känns ännu sämre är att allt hästfolk är i Göteborg och jag är hemma, dock tjänar jag pengar så jag har möjlighet att köpa nya saker sen. Jag har ju köpstopp nu och det känns sådär. 

Förutom att det blåser är det rätt fint väder, lite små mulet men vårkänsla iaf. Jag ska jobba idag och sen stressa till stallet, stella får gå på bandet idag i brist på tid, kanske om jag har tur hinner skritta lite barbacka, får helt enkelt se vad klockan slutar på. Jag har iaf energi till att göra det bästa av dagen, startade morgonen med frukost med Olofs syskon med nybakta frallor, härlig start på dagen :)

Ha en bra dag :)

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards