Alice Cehlin

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Alice - 24 februari 2012 21:07

Idag blev det en heldag på jobbet men det gick jätte bra. Trots att jag har varit på samma jobb i två år är det konstigt att jag inte kan en bråkdel av sortimentet och användningsområden till det, jag gillar inte det jag måste bättra mig! Olof har gymmat idag och ska lösa gymkort i nästa vecka, blir himla glad av det, han behöver det min lilla pojkvän. Stella har gått på bandet idag men jag tvivlar på att det gjorde mycket för motionens skull, hon och hästarna har nämligen busat hela dagen och ingen hade någon tanke på att gå in ikväll.

Vi var även på börjes på kvällen, skulle gentligen köpt ett täcke som kan användas som övergångstäcke, men detta fanns dock inte. Det fanns ett bra bucas men det var för tunnt foder så nej det blev inget, får lösa det på annat sätt. Hittade ingenting annat heller, det var mest pappa som shoppade tyckte jag. Hittade en krok till grimmorna som bara hänger och sen köpte jag lite hästgodis och en trimsax som jag ska prova. Nu blir det men in tights. :) 

Imorgon blir det jobb 11-15 och på kvällen ska vi på någon konsert med några. Olof och pappa ska på hockey växjö och brynäs tror jag ;)

   

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards