Alice Cehlin

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Alice - 2 maj 2012 21:07

Hallå Hallå

Jag har varit helt upptagen hela dagen idag och hållt ett högt tempo som vanligt. Just nu har jag 5 min över till Olof kommer och hämta mig. Måste bara passa på att Olof har blivit morbror igen och denna gången till en liten flicka som är totalt kolsvart i håret och mycket söt. Väntar nu spänt på hemkomst och vad barnet ska heta.


Stella har gått en sväng idag också och det återkommer jag till när bilderna kommer. Har även varit hos mormor och morfar dock bara jättesnabbt för att handla ägg. Ingen fika idag tyvärr. Har även rensat gången ute så nu ser man de röda tulpanerna och sen planterat vårblommor. Vad jag har hunnit mycket idag!


Avslutade kvällen med att plugga religion. Imorgon blir det studiebesök i Malmö i synagogan och en moské, ska bli intressant. Sen blir det hoppträning! Imorgon kan ni vänta er en kass uppdatering men det kommer något iaf.

Dock utan bilder då jag bloggar från mobilen.


Nu ska jag inom macken och handla fika och sen uppdatera spotify så jag kan lyssna på musik på vägen dit. 

 

Av Alice - 2 maj 2012 08:54

Jag har suttit i 30 min nu och försökt ynka kameran och datornjäveln och nej det går inte. Datorn vill heller inte synka med min iphone, vad säger man om datorn då? Jo en jäkligt gammal skit dator som inte tål minsta lilla belastning. De säger att man ska byta dator var 3:e r och då lever denna på övertid kan man lugnt säga. Att det går att komma åt internet är bara en bonus, jag är så himla arg!


I helgen ska vi till Växjö och jag kan meddela att då ska jag köpa en dator och så är det bara!

Jag hatar sega datorer som inte vill sammarbeta, hoppas mamma läser detta så hon kan inse hur allvarligt detta är. 


Gick en runda med Enzo i morse i det fina vädret och det var de bilderna jag hade tänkt ladda upp här men nej så det bli inga bilder!


Ha en bra dag 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards