Alice Cehlin

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Alice - 18 maj 2012 10:49

Idag är det plugg för hela slanten! Jag har fixat klart en tredjedel av diskussionen i samhällen och bara resten kvar samt naturkunskapen som måste bli pluggad också. Olofs introduktion hade blivit fel istället för 18 maj skulle det vara juni, alltså fel är mänskligt att göra men stackars Olof hade stigit upp tidigt och kört hela vägen dit. Stackars min pojkvän. Det som blev positivt med det var att han kom till mig istället och hade sällskap med mig och Enzo när vi gick morgonpromenad. 


Förhoppningsvis kommer det bilder från eftermiddgen ikväll om vi inte kommer hem för sent. Ska passa på att handla lite idag också och sen en tur till Stella som sa Vila idag men ändå vill ha kraftfoder och mineraler. Ska försöka hinna städa lite också. 


Ha en bra dag :)

 

Bilder från min och Olofs treårs dag  <3 Botten upp!

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards