Alice Cehlin

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Alice - 31 maj 2012 16:42

Idag blev det en helt spontan resa till Karlskrona för lite shopping. När jag räknade dagarna till studenten kom jag fram till att jag inte hinner åka iväg någon annan dag så det fick helt enkelt bli idag. Det var väl egentligen rätt tur för mig det för Accent hade 25 % på väskor så jag köpte två till balen eftersom jag inte vet om det blir en vit eller svart som passar bäst. Malin och lilly var med så det var extra bra sällskap när man ska hitta saker till studenten.


Olof bjöd på lunch på subway jätte mumsigt men jag tar ju alltid samma sak så jag vet ju hur det smakar. Fullkornsbröd, bacon, stark ost, lök, tomat, sallad och bbc-sås mumsigt värre :)

Köpte även ett par pumps som jag tänkt ha imorgon på mösspåtagningen samt en klänning och en blus, förvånade? Knappast, jag köper ju alltid det. Kommer troligtvis bilder imorgon om jag hinner, ikväll är det nämligen hoppträning.

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards