Alice Cehlin

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Alice - 21 maj 2012 22:34

Beatrice är hemma igen!! NU känns allt som vanligt igen, även om vi bråkar lite ibland håller vi nästan alltid ihop och stöttar varandra genom eld och vatten. 


Iaf innan de kom hem var mamma och jag en sväng i stallet. Stella har fått ett bett från något slags djur så hon har en rund cirkel som är lite upphöjd precis bakom schabraks kanten typ. Hon har inte ont av det var jag märkte. Sen kom pappa och Bea hem och hon hade köpt massa fint från adidas och ett par jeansshorts. Hon köpte även två donuts att ha i håret och jag fullständgt älskar dem! Massa godis också fick jag.


Nu ska jag dra mig mot sängen och sen är det en ny dag igen :)

   

Av Alice - 21 maj 2012 20:04

Fruktansvärd dag på alla möjliga sät och vis. Började redan på morgonen med att seg dator kastade om alla mina diagram till min stora samhälls uppgift detta gjorde att det blev himla stressigt och hemskt. Det slutade med att jag fick sitta 3 timmar i kolan oh göra om allting, David hjälpte mig lite.


Olof och jag var och solade på min håltimme och sen satt jag även i 40 min på altanen, dessvärre ser man ingen skillnad på mig inte ens lite röd, men Olof däremot är som en pepparkaka. Fuskigt. Det är även närmare 25 grader ute och nu är det sommar på riktigt.


pappa och Bea kommer hem från Tyskland idag och Stella bus ska vila. Jobbade även en liten kortis mellan 16-19,15 och jag hoppas att ventilationen fixas så jag slipper se ut som ett svettberg inför kunderna, hehe.

Nu blir det lax i ugn med potatis mumspå det :)

 

Stella och Falken galopperar mot varandra, små sötisar.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards