Alice Cehlin

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Alice - 11 maj 2012 20:55

Ja vilken dag, ska börja med att säga grattis till min pojkvän som fyller 20 år idag. Han har verkligen inte hunnit med att känna efter hur det känns eftersom han har hjälpt till hemma med förberedelserna inför morondagens kalas. Han fick iaf en del kul saker av mig på morgonen. Bland annat nya dimljus till corran som är mer enhetliga med angel eyesen sen fick han även nya tröjor och kakor. 


Jag började jobba sen klockan 13-19,15 började egentligen inte förrän kl 16 men jag visste faktiskt inte om det. Ja jag tror inte jag var till besvär iaf. Jobbet gick bra men gjorde en riktig nybörjar tabbe, hehe sånt får man göra om det inte händer för ofta. Jag var iaf så redig att jag berättade om mitt misstag. 


Nu på kvällen var vi uppe en sväng i stallet och gav stella kraftfoder och pratade lite med Hans. Falkis ska kvala snart :) Stella har vilat idag och ska öra det imorgon också. Kommer bli intressant att känna hur hon känns på söndag. 


Imorgon ären hektiskt dag och jag återkommer med planering inför imorgon. Jag har iaf mi kamera med mig och det kommer förhoppningsvis en del bilder.

   

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards