Alice Cehlin

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Alice - 12 maj 2012 22:34

Börjar knåpa ihop en lista med saker jag vill köpa inför falsterbo 2012.

  • Svarta leggings
  • Brunt träns ev dyon differens
  • Marinblå tunn sommarjacka troligtvis en HV polo
  • Dressyrschabrak 
  • Blått JW-schabrak
  • Brun sadelgjord

Det är väl de mest akuta sakerna sen tillkommer hundra andra saker ;)

Jag älskar att shoppa och det är farligt! 


Av Alice - 12 maj 2012 22:30

Nu är alla gäster iväg körda och jag vill sova. Jag ska ju jobba imorgon och räknar med att börja jobba vid 09,20 ungefär. Det blev underbart god mat och jag är proppmätt. Det visar sig att Olofs släkt och min har kopplingar på många olika håll, konstigt att världen kan vara så liten... 


Olof fick ihop till hälften av sin kamera han ska köpa och jag hoppas verkligen han köper den snart så jag och Stellis kan få fina bilder.  Nu ska jag nog försöka sova lite.

     

Min pojkvän är ju för snygg!

Av Alice - 12 maj 2012 22:30

Nu är alla gäster iväg körda och jag vill sova. Jag ska ju jobba imorgon och räknar med att börja jobba vid 09,20 ungefär. Det blev underbart god mat och jag är proppmätt. Det visar sig att Olofs släkt och min har kopplingar på många olika håll, konstigt att världen kan vara så liten... 


Olof fick ihop till hälften av sin kamera han ska köpa och jag hoppas verkligen han köper den snart så jag och Stellis kan få fina bilder.  Nu ska jag nog försöka sova lite.

     

Min pojkvän är ju för snygg!

Av Alice - 12 maj 2012 17:02

Vilket jäla tempo jag har haft idag och därför har jag inte hunnit blogga. Stackars Stella har jag inte gett omvårdnad av heller, det blev till och med så stressigt att Hans får ge kraft ikväll, det är dålig stil! Vi var kl 10 hos min sömmerska som ska fixa det sista på min klänning. Den ska läggas upp 1 cm och sen ska fodret släppas ner för att få bättre fall. Känner iaf att jag är jättenöjd med klänningen, men vill inte lägga upp någon bild ännu.


Sen kl 10,45 var vi i kyrkan för min kusin hade konfiramtion. Var ett himla högt tempo och allting gick av bara farten. Sen var det jättegod buffé där med kyckling, fläskfilé och potatisgratäng samt mycket sallad och olika såser. Ni kan ju tänka er vem som skyfflade in mat... Sen blev det tårta som var jätte mumsiga. marsipan med dumlefyllning så himla fina också. 


Ett högt tempo tillbaka till Olof där det nu förbereds inför kvällens kalas för Olof. Det blir buffé där med så ja jag rullar väl fram imorgon på jobbet. Sen ska vi på kalas imorgon också ja herregud, hur ska detta sluta?

Bilder från idag.

         

Min kusin Issa är hon som är blond och mest snygg, hehe.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards