Alice Cehlin

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Alice - 1 mars 2012 18:09

Det känns sådär nu, allting flyter på men inget är jättebra. Hade inlämning av svenska idag, den som jag och mamma fixade ihop kl 23 igår, jag var så trött så jag grät. Det var inte för att klockan var mycket utan just för att jag hade stressat hela dagen och jobbat, det tar på krafterna. Idag har jag fått undan stora delar av projektarbetet vilket känns jätte skönt det är även det som jag kommer fortsätta med resten av kvällen.


Var nyss uppe i stallet och tog in hästarna, mamma hjälpte mig så det gick i turbofart. Stella ser pigg ut och verka ha överskottsenergi så det bara sjunger om det, särskilt eftersom hon stod i hagen och galopperade på stället. Kommer bli kul o rida henne i helgen. Hon ska vila imorgon också och sen ska jag börja så smått om hon inte har feber vilket hon inte borde ha. 


Var även en sväng i stan idag, hittade en jätte fin sak till Olof som jag hoppas han blir glad för, köpte även en födelsedagspresent till mamma och sen går jag och små tänker på ett par raggisar som jag troligtvis ska köpa till mig själv imorgon. Imorgon ska jag även en tur till fåglasång och köpa ett övergångstäcke till stella. Hon börjar bli rejält varm i sitt tjockistäcke. Som läget ser ut nu så ska jag inte köpa något annat, dels för min skrala ekonomi och sen har jag ju egentligen köpstopp ;)

Ha en bra kväll

 

Min lilla söta pojkvän <3

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards