Alice Cehlin

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Alice - 23 mars 2012 18:04

Hej

Kommer en liten snabb uppdatering om hur läget ser ut. just nu sitter jag och väntar på att naglarna ska torka, ska sminka mig klä på mig och fixa håret samt lite annat som måste göras allt detta ska göras på 20 min för efter det kommer Linn och hämtar mig. Ska till Hampus och äta och sen vidare till Puls. Studentfest ska det vara och temat är jag kom just ifrån...Jag hittade alltså en jätteful fängelse kostym som jag troligtvis ska ha annar ska jag ha kläder med mig till svarta damen också.


På morgonen var vi i Karlskrona jag hittade faktiskt två jättefina blusar som det kommer bild på sen. Fixade även en iphone så hoppas jag blir nöjd med den. Åt lite subway, mumsigt och sen jobbade jag. Har börjar en ny tjej som verkar jätteduktig och trevlig, såklart hästtjej så det säger ju allt ;) Hehe det gillas.

Nu har naglarna torkat så nu blir det sista fixet.

   

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards