Alice Cehlin

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Alice - 26 mars 2012 20:57

Då var denna dagen snart slut och den har varit händelserik. Var hos naprapaten igen och man kunde faktiskt märka vissa förändringar sen sist. Min nacke knakade och det smällde som pistolskott så nu har det nästan släppt där, skönt. På kvällen red jag Stella i solnedgången en lång runda om sjön, så underbart härligt. 


Stella var lite stel kanske träningsvärk? Iaf så gick hon väldigt bra idag. Det som vi jobbade på igår med högergaloppen har gjort sitt til och idag var hon spikrak i fattningarna oh jag sträckte upp mig och fattningarna blev nästan lika bra som i vänster. Var också väldigt fin i traven men har svårt att hitta det där riktigt braiga läget som man bara kan rulla på i, men det kommer.


Nu håller jag på att fixa min iphone, det där med teknik verkar inte vara min grej riktigt men jag gör så gott jag kan.

 

Av Alice - 26 mars 2012 07:26

Usch vad trött man är nu när klockan är omställd även om det är ljust ute. Gick och la mig väldigt sent igår eller jag kunde inte somna rättare sagt och Olof gick upp tidigt idag vilket resulterade i att jag blev ännu tröttare och snoozade. Eftersom Olof skulle till skolan idag sitter jag nu ensam och övergiven i huset och ska snart fixa mig lite frukost. Är van vid att det är jag som ska iväg förstoch allting står klart när jag vaknar ;)

Idag ska jag även på återbesök till naprapaten så jag förväntar mig smärta redan nu.


Planeringen för veckan ser ut som följande:

  •  Måndag (idag): skogen
  • Tisdag: Travbanan alt vila beroende på om jag ska jobba på torsdag
  • Onsdag: Paddocken
  • Torsdag: Vila om inte det är gjort på tisdagen isf byter de plats
  • Fredag: skogen, jobb 13-19,15
  • Lördag: Skog/travbanan 
  • Söndag: Vila

Det ser lite likadant ut men ungefär så är det som det ser ut nu iaf sen kan det tillkomma lite oförutsedda saker som man aldrig vet om.

Nu måste jag fixa mig, ha en bra dag.

Olof från igår :)  

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards