Alice Cehlin

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Alice - 6 mars 2012 21:12

Då var det vinter igen, eller nja det är ju inte snö men rejält kallt i alla fall och det räcker. Fixade resten av lektionerna i skolan och konstaterade att nu måste min motivation öka rejält om jag ska kunna genomföra mina uppgifter med bra resultat. Jag är lite för seg just nu.


Åkte till stallet efter skolan och plockade in Stella för en tur på bandet, gick bra hon gick på 6:an idag, alltså full lutning men med sitt vanliga tempo. Såg väldigt harmoniskt ut och hon trivs på bandet. Jag passade på att mocka och det medans hon gick på bandet. Spånet var tinat och det är en lycka! :)


Satt konstigt nog med religionen i nästan en timme och kom en bra bit men måste fokusera vidare på lite andra infallsvinklar... Tråkigt! Sen gick Linn och jag en runda, hur mysigt som helst med lite frisk luft. Linn har så grym motivation till att träna fattar inte hur hon lyckas, jag känner mig jättedålig med det där. Äter alldeles för mycket och för fel och sen rör jag inte på mig så mycket, tyvärr. Jag kommer iaf ut och rör på mig om det är med gott sällskap och det verkar lyckas bra så får hoppas på en förbättring.

 

Av Alice - 6 mars 2012 09:40

Idag skiner solen från en blå himmel dock är det -5 grader ute och det är frost överallt. jag går i skolan hela dagen och det tar på krafterna, skulle egentligen skrivit ihop en analys om kvinnlig rösträtt men blev fast här. Har kollat mina vanliga bloggar och tänkte skriva ihop ett inlägg om planerna för dagen.


Planen är att Stella ska gå på bandet och jag ska fixa stallet, det behöver strös ordentligt i alla boxar så jag har o göra en stund om inte spånet är tinat. Ska även försöka hinna med en promenad så jag kommer upp i mina 10000 steg som jag ska gå, idag ser det tyvärr mörkt ut.

Ha en bra dag :)

     

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards